Цього разу ми не пішли до школи і мене це засмутило, адже я обіцяла дітям, що я и моя колега будемо приходити кожної п'ятниці і проводити цікаві заняття та ігри.
До того ж я хотіла ближче познайомитись з дітьми і вчителькою, і нарешті провести виховне заняття самій. Тому мені нічого розповісти про цю пятницю.
Але я розповім от що... Є у тому класі дівчинка іншої національності. До школи її приводить старша сестра. Я помітила ,що дитина дуже зажата, і майже ні з ким не спілкується крім вчительки, від якої не відходить ні на крок. Точно не знаю у чому проблема ,але вчителька розповідала ,що ще недавно, після того як ця дитина отримала зауваження на уроці, дівчинка не захотіла йти до школи і, схоже, навіть боялась вчительку. Сестра її привела а дитина боялась зайти. Але вчителька знайшла підхід до неї (ігри ,тихе роз'яснення про правильну поведінку...) і зараз дитина зовсім не боїться вчительку і сумлінно відповідає на уроках. Я сподіваюсь, що зможу допомогти їй подружитись з класом.
Ось те ,що я хотіла сьогодні розповісти. З нетерпінням чекаю на п'ятницю.

Але я розповім от що... Є у тому класі дівчинка іншої національності. До школи її приводить старша сестра. Я помітила ,що дитина дуже зажата, і майже ні з ким не спілкується крім вчительки, від якої не відходить ні на крок. Точно не знаю у чому проблема ,але вчителька розповідала ,що ще недавно, після того як ця дитина отримала зауваження на уроці, дівчинка не захотіла йти до школи і, схоже, навіть боялась вчительку. Сестра її привела а дитина боялась зайти. Але вчителька знайшла підхід до неї (ігри ,тихе роз'яснення про правильну поведінку...) і зараз дитина зовсім не боїться вчительку і сумлінно відповідає на уроках. Я сподіваюсь, що зможу допомогти їй подружитись з класом.
Ось те ,що я хотіла сьогодні розповісти. З нетерпінням чекаю на п'ятницю.
Немає коментарів:
Дописати коментар