
Дуже швидко пройшов перший урок (математика), а на другому я провела виховне заняття і тести-малюнки "Чоловічки на дереві" (на дружні стосунки). Ще на математиці я помітила дівчинку яку досі не бачила на уроках. У неї не виходило з'єднати завдання за стрілочками і я вирішила допомогти. Одразу в очі кинулось те, як вона тримала ручку - зжав в кулак. Мені це трохи здалось дивним, адже інші діти цього класу вже правильно тривають ручки. На перерві дівчинка ні з ким не розмовляє (зовсім), ходить взад-вперед і посміхається. Я намагалась до неї звернутися але все що змогла від неї почути , це її ім'я - Вероніка. Як я потім дізналась - ця дитина дуже хвороблива і , схоже, має деякі психічні розлади. Дівчинку приводять на кілька перших уроків а потім забирають. Я хотіла-б ще поспостерігати за нею і спробувати поговорити.
Виховна година була дуже цікавою і мала тему: "Дружба". Діти відповідали на питання про дружбу, та придумували "правила дружби". Потім я дала малюночки-розфарбовки, які дуже сподобались дітям. На наступному уроці прийшла шкільний психолог і провела з дітьми тести про "адаптацію до школи". Було дуже цікаво дивитись на те, як працює психолог і спостерігати за дітьми, слухаючи їхню думку щодо школи, вчителя і шкільного процесу в цілому.
Це був дуже насичений день. З нетерпінням чекаю наступної зустрічі з класом.))
Немає коментарів:
Дописати коментар