
Потім настала черга виховної години, яку проводила моя однокурсниця.
Так як ми помітили, що діти ніяк не можуть подружитись одне з одним і все ще іноді називають однокласників як "той хлопчик" чи "та дівчинка", моя подруга взяла за основу виховної години ігри. Починалась гра пройшла не дуже успішно - було доволі шумно, діти не зразу зрозуміли що потрібно робити, не всі хотіли триматись за руки, але все ж разом у нас вийшла доволі непогана гра, коли всі зрозуміли і почали виконувати правильні рухи.
Наступною грою було створення колажу. Розділивши дітей по троє, кожній групі дали свою тему і листок паперу. Спочатку деякі діти не хотіли малювати разом з тим чи іншим однокласником і не могли зрозуміти, що треба робити і чому на трьох один листочок. Я сказала дітям, що вони можуть розподілити між собою обов'язки - один буде малювати, а інший розфарбовувати. Тоді вони заспокоїлись і дуже швидко із захопленням почали створення малюнка. Було так цікаво спостерігати як діти домовляються між собою щодо кольору, розміщення і величини предмета з заданої теми. Схоже, всім сподобалось робити колаж, адже після того, як його склеїли діти довго вертілись біля нього роздивляючись, коментуючи малюнки і вихваляючи свою роботу.)
Це був цікавий день. Діти були в захваті і, схоже стали більш дружніми один з одним.
Вже чекаю на наступну п'ятницю.)
Я сподіваюсь ви дізнались результати тестів у психолога? Їх можна використати в заліковому проекті.
ВідповістиВидалити